meebo

2007.12.03. 20:07 Royas

Hmmm...

Nézzük mi a helyzet:
21. nap múlva Karácsony, a kedvenc ünnepem...az emberek a szokásosnál is parasztabbak, tisztelet a kivételnek. És ez így van akárhova nézek, minden ismerősömtől hallok olyat h mostanában nem kifejezetten kellemes emberekkel találkoztak. Én is. Annyi fasszopó, rohadt, büdös paraszt van (főleg) Pesten, hogy már rossz bemenni, és érdekes, de leginkább ez csak a nőkröl mondható el... Jójóó idegesek, dehát Ők akartak egyenjogúságot, hát megkapták. ;)
Tisztelet a párezer kivételnek. Én már hozzászoktam, h az emberek fellökik egymást a buszon, az meg már megse lep, h egy mercis, vagy egy pözsós a zebrára parkol. Ellenkezőleg, kell a testedzés, Én szeretem rugdosni az iyen kocsikat. Ha van ilyen autóra és a fogyasztására pénzük, biztos van a javításra is. :)

1 másik kellemesebb téma:
Ma végre találkoztam azzal a csajjal, akivel elkerültük egymást elöző alkalommal. Kellemeset csalódtam. Nem az a tipikus minta csaj, rövid rózsaszin kabáttal, kivétéles lány. Valahogy kitűnik a tömegből, olyan akire mindig vágytam. :D Remélem lesz belőle valami. Olyan mintha az álmaimból lépett volna elő. :P

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://royas.blog.hu/api/trackback/id/tr11251245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.12.03. 20:15:31

1.Akart a nyavalya egyenjogúságot!Valamelyik bomlott agyu ősanyánk ragaszkodott hozzá!Persze neki könnyű volt,nem kellett dolgoznia,mert a férjura eltartotta.A többivel egyetértek,de nem csak Pesten ez a szokás.Megyeszékhelyen lakom.Most nyílt egy új multi.Ölték egymást az emberek,de szó szerint.(a rendőrök ilyenkor menekülnek,mertMari néni vehemenciája őket is elsodorja!Mindegy mit árulnak,de 1 neki is kell belőle!!!
süti beállítások módosítása